Veelgestelde vragen
Hier staan de meest gestelde vragen
Na ingelogd te zijn op de fysiofitapp.nl veranderd bovenin het menu en gaat u naar het uitklap menu van het account.
Wanneer hier voor de optie ‘Je Abonnement’ gekozen wordt kom je terecht in het volgende scherm.
Indien er gekozen is voor een maand abonnement zal de optie ‘Cancel you membership’ zichtbaar zijn. Na het klikken op deze link komt er een pop-up met daarin de vraag of u inderdaad het abonnement wilt stoppen.
Zodra hier voor ‘Ja’ is gekozen wordt zal de actie worden verwerkt. Er komt een scherm met daarin een melding voor het stoppen van het abonnement. Zie ook de afbeelding hieronder.
Het abonnement is stopgezet maar, je blijft altijd toegang houden voor het resterende gedeelte van de maand dat al betaald is. Daarna zijn de rechten aangepast en kunt u de afgeschermde pagina’s niet meer zien.
Dit kan niet, om de simpele reden dat hij vooraf betaald is en niet automatisch verlengd wordt zoals bij een maandabonnement.
Je blijft dus toegang houden tot de rest van het betaalde jaar of tot het moment dat je, je account verwijderd.
Binnen de website gebruiken wij de naams gegevens en emailadres om contact op te nemen indien nodig. Verder gebruiken wij de gegevens niet tenzij ze nodig zijn voor helpdesk doeleinden zoals wachtwoord vergeten en een verkeerde betaling.
Wij hebben geen inzage in wachtwoorden van gebruikers en/of verder gaande betaalgegevens zoals rekening nummers e.d. Wij zullen dit ook nooit actief gebruiken in gesprekken.
Zie ook onze disclaimer en privacystatement voor meer informatie.
Na ingelogd te zijn, heb je middels de account dropdown de optie ‘Bewerk je profiel’. Je komt dan op de onderstaande pagina.
Aan de onderkant kun je middels de rode knop je account verwijderen. Hiervoor moet je wel als bevestiging je wachtwoord hebben ingevuld!